wat vinden jongeren van de EU?

Zoekmachines

Transparantie op het internet wordt mogelijk gemaakt door zoekmachines als Google en Yahoo. Door zoekmachines is alle informatie beschikbaar voor de consument. Men kan ten alle tijden een zoekmachine raadplegen om zo informatie te achterhalen over bijvoorbeeld een bedrijf of een product

>lees meer

Visie op zorg

In de Europese Unie, en in ons land, gaan veranderingen (helaas) gepaard met bezuinigen. Zo ook in de zorgsector. De gemiddelde jongere heeft hier waarschijnlijk nog niet zo veel last van. Hij of zij heeft weinig zorg nodig en wanneer die wel nodig is zullen de ouders hoogstwaarschijnli

>lees meer

Vergelijken

Het vergelijken van producten en diensten om zo de beste keuze te maken wat betreft de aankoop. Dit is ontzettend toegenomen nadat de markt meer transparant werd. Voorheen had een consument nooit echt een volledig beeld van het aanbod en de kwaliteit hiervan. Dit is nu veranderd. Via ve

>lees meer

Besparingen van jongeren

Jongeren besparen weinig in hun jeugd. Het geld dat zij verdienen met hun bijbaan of het geld dat zij ontvangen van hun ouders wordt vaak in een korte periode uitgegeven. Jongeren hebben vele uitgaven waaraan zij niet van af kunnen weren. Tevens is de druk groot vanuit sociaal oogpunt.

>lees meer